2013. január 2., szerda

Új év, új élet

Először is szeretnék minden kedves Olvasónak boldog, sikeres, örömteli, egészségben gazdag új évet kívánni! Remélem sok álmotok valóra válik idén és minden úgy alakul, ahogy elterveztétek!

Szeretném továbbá megköszönni az előző bejegyzéshez érkezett kedves hozzászólásokat, nagyon jól estek és örömmel láttam, hogy többen követtek itt is - nagyon szépen köszönöm.

Hát itt vagyok ismét, új évet írunk, 2013 van. Szilveszter napján így többször is végigfutottak a fejemben pillanatok, érdekes mozzanatok, utazások, emberek és megannyi élmény, amelyeket a 2012-es évnek köszönhetek. Nem áll szándékomban nagy leltárt tartani most, de mégis megemlítenék pár dolgot, eseményt, amelyek az elmúlt évben velem történtek. Fogalmam sincs lesz e még valaha ennyire eseménydús, utazásokban gazdag évem, mint a tavalyi volt.
Miami, a Bahama-szigetek, Amerika fővárosa, Niagara-vízesés és Toronto, temérdek fantasztikus pillanat a világ egyik legszuperebb városában, New Yorkban, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas és a legszebb természetbeli dolog amit valaha láthattam, a Grand Canyon. Nagyon sok felejthetetlen buli, húgom megvendégelése az Államokban, rengeteg különleges ember akikkel találkoztam és pár új, igaz barát, akiket mind 2012-nek köszönhetek. Hazatérés, több mint egy év után...nagyszerű meglepetések, amelyekben részem volt, találkozás a legjobb barátokkal, majd két csodás és eszelősen jó hét Németországban - először Münchenben a barátaimmal, majd Hamburgban C-vel és a leendő családommal. Eseménydús decemberi hónap, még több buli, kellemes karácsony a családommal és egy szuper házibuli szilveszterkor. Ez lettem volna én, 2012-ben:
2012 legjobb pillanatai (videó)
Voltak szebb, de rosszabb pillanatok is. Így visszatekintve már semmit sem bánok és semmit az égvilágon nem csinálnék másképp. Nagyon sokat gondolok Amerikára is, bevillannak képek, a töménytelen mennyiségű vezetés borzasztóan hiányzik és a külföldi lét is. No meg a helyek...megvesznék egy new yorki hétvégéért, vagy azért, hogy mondjuk az új álomnyaralásom tervezgethessem valamelyik meleg helyre, így a tél kellős közepén, csak úgy, mint tavaly. De az élet nem áll meg és hosszútávú terveim között bizony szerepelnek az Államok, mindenképpen visszatérek majd még.

Nem is szeretném most szaporítani a szót, csak gondoltam bejelentkezek még így utoljára, Magyarországról. Csodásan és szuperül telt itthon a decemberem, sok időm nem volt unatkozni és igyekeztem még nagyon sok időt a barátaimmal tölteni. Jókat ettem-ittam-mulattam, pazarul éreztem magam, de azt kell mondjam; elég volt. Megéreztem, hogy két hónapot itthon töltöttem és nagyon elég már...iszonyatosan mennék már vissza külföldre, végre megint szabadabban élni totál máshol, németül/angolul beszélni, kialakítani kis napirendem és tenni a dolgom. A helyem itthon már nem találom, sok dolog idegesít és sok dolgot sírok vissza Németországból, de még Amerikából is. Ami talán a legjobban nem tetszik és teljesen elszoktam már tőle, az az emberek hozzáállása dolgokhoz és a pesszimizmus. Az állandó panaszkodás és néha-néha veszekedés, gyűlölködés. Nehezemre esne már így élni, ilyen környezetben. Tudom, hogy senki sem tökéletes, de mindenki úgy alakítja életét, gondolkodásmódját, ahogy neki tetszik. Megfelelni nem kell senkinek és semminek. Szép és jó volt itthon, természetesen nagyon jó, hogy több mint egy év után ennyi időt itthon tölthettem - mert azért otthon csak egy van, de ez már rég nem én vagyok.

Sok-sok reménnyel, és még több új tervvel indultam neki ennek az esztendőnek, remélem 2013-ban is legalább annyi jó dolog fog érni, mint amennyiben tavaly részem volt. Végig tartottam a kapcsolatot a leendő családommal és hétfőn végre mehetek is hozzájuk. El kell mondjam; semmiféle izgalom nincs már bennem, találkoztunk, negatívabb meglepetések biztosan érnek majd velük is, de totál higgadtan és kíváncsian megyek neki ennek a munkának, inkább úgy indulok el hétfőn Hamburgba, mintha kicsit "haza" mennék - nagyon várom már, elmondhatatlanul! Idén minden erőmmel azon leszek, hogy egyenesbe jöjjön az életem, mindent a jövőm miatt fogok tenni/csinálni. Másodállásokat szeretnék keresni, végre tanulhatok oroszul, a listámon van pár hely, ahova mindenképpen szeretnék eljutni és van pár olyan dolog, amelyek megvalósításra várnak még - unatkozni azt hiszem ismét nem fogok. És ha még ez nem lenne elég, akkor el kell mondjam - a tesóm holnap Frankfurtba repül és szintén au pairként kezdi meg pályafutását. Végül ő is Németországot választotta és nagyon remélem, hogy elboldogul majd, ugyanúgy bejönnek neki a dolgok, mint annak idején nekem is.

Most búcsúzom, hétfőn repülök Bécsből (lassan már úgy járok a bécsi reptérre, mint ha csak a szomszéd faluba ugranék át) Hamburgba és megkezdődik az új kaland. Izgatottan állok a dolgok és a kihívások előtt, tudom, hogy nem lesz könnyű kialakítani majd egy olyan életet, amely talán nem csak hónapokra és egy évre szól. Az az igazság, hogy ezúttal nagyon hosszú távúra tervezem kapcsolatom az országgal...meglátjuk majd mi lesz belőle, de nagyon pozitívan állok a dolgokhoz.

Minden jót 2013-ra, sok szép élményt és mérhetetlen sok boldog percet kívánok Mindenkinek!



Találkozunk Hamburgban, azért néha jönnek majd a bejegyzések ;-)...

8 megjegyzés:

  1. Boldog új évet kívánok Vivi! Minden téren a legjobbakat. :)
    Bár én nem tudnék menni külföldre dolgozni, akármennyire is látom, hogy mennyire negatívak itt az emberek... De magamban, és a kis mikro környezetemben igyekszem pozitívan alakítani a dolgokat.
    Jó utat! Vigyázz magadra! Sok sikert tesódnak is!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Boldog Új Évet, Vivi! Kívánom, hogy minden úgy alakuljon a jövőben, ahogyan azt Te a legjobban szeretnéd!

    Puszi!

    Marianna

    VálaszTörlés
  3. Liebe Vivi,

    mégsem írom németül :) nem vagyok annyira pefekt. Kis kitérő. 17 hónap au pairkedés után tértem haza, és már kattog a fejemben a b terv. Tehát én megértelek.
    Nagyon boldog tartalmas,kalandos,tapasztalatszerzős évet kívánok Neked így ismeretlenül is. Tesódnak is sok sikert és Frankfurt nincs is olyan messze Hamburgtól :)
    Örömmel olvasom majd kevéske, de annál tartalmasabb bejegyzéseid, az emberek tanulhatnának Tőled. A szüleidnek biztos még meg kell szokni, hogy mindketten távol lesztek,de bizonyára megértőek.
    Na nem szaporítom a szót, sokan már biztos unják, hogy én mennyit tudok rizsálni :)
    Alles Gute und ein glückliches, gesundes und erfolgreiches Jahr 2013.

    VálaszTörlés
  4. a húgod is ír blogot? :)

    B.Ú.É.K.! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, tesóm nem fog blogolni...ő nem az a fajta :)) Boldog új évet kívánok Neked is!

      Törlés
  5. Drukkolok Csajszi! Jó helyre mész ami a várost illeti több szempontból is..(az egyik fő és remek szempont C. ;-) )
    1 kalappal! :)
    Puszii

    VálaszTörlés
  6. Boldog új évet Vivi!
    Örülök, hogy néha írsz ide. Mindig nézem van-e új bejegyzés. Az én ismerőseim mind ráfáztak a német családoknál. Van akit két hét után a szülei "menekítettek" haza. Remélem neked szerencséd lesz az új családnál. Azt is olvastam valahol, hogy Németországban mindenki csak egyszer lehet aupair. De úgy látszik ez nem igaz.

    VálaszTörlés
  7. Buek Vivi!!! Kalandra fel :-) Kivancsian varom a bejegyzeseidet a jovoben is. Sok sikert a terveid megvalositasahoz.

    ps. Amerika visszavar :-)

    VálaszTörlés