2011. június 19., vasárnap

Családmentes hétköznapok, fantasztikus hétvége

..."a család végre elutazott és kiürült a ház, van hat nap szabim juppíí" című résznél hagytam abba az írogatást...
Kedden délelőtt bementem városba, majd ki az Arena-ba, mivel sálat akartam venni a közelgő meccsre - na meg amúgy is, sál nélkül haza sem mennék! Apának is vettem pár szuvenírt, mert nagyon szereti a "bőrnadrágosokat"... :)



Utána elmentem még a Replay-be és végre-valahára beváltottam a még karácsonyra kapott utalványom. Nehéz szülés volt, mivel tényleg alig van olyan holmi, ami tetszene. Inkább úgy mondom, hogy sok van, ami tetszik, de nem 80 eurókért...Végülis vettem egy trikót, ami olyan egyszerű mint az egyszer egy. Semmi gond, ez is letudva. Még mindig maradt 7 euróm, de kb. ki is dobhatom a szemétbe az utalványt, mivel ott 20 euró alatt még egy övet sem kapnék... :) Délután találkoztam Andival és együtt róttuk a köröket a városban, boltról-boltra jártunk, shoppingolni akart, de nem igazán jött össze. Fél 7 körül már itthon is voltam. Kajáltam - azt amit én akartam és akkor amikor én akartam -, majd punnyadás ment egész este. Szerdán elintéztem egy heti bevásárlást a Penny-ben, szóval az elemózsiáim megvoltak. Délelőtt összeütöttem egy kis palacsintát, felpakoltam dinnyét és bementem Orsihoz a városba. Végzett a takarítással és utána nála eszegettünk, csinált nekem isteni jeges kávét, majd kiültünk a teraszra beszélgetni. 5 körül szedtem a sátorfámat, mert 7-re skype randi volt megbeszélve egy amerikai családdal. Mostantól nem írom ide az amerikai projektem milétét, hogylétét, íme a blog:

http://vivienkoncz.blogspot.com/

A cím kicsit érdekes - ez a "Vivi Amerikában" még túl korai, de egyelőre ez van. Még semmi sem a végleges verzió, folyamatosan alakulnak a dolgok... De erről most egy szót se többet! :)
Aztán csütörtökön délelőtt takarítani voltam a Neumann családnál, majd délután ablakot pucolni a másik családnál (ők most Olaszországban vannak). Valamint, minden nap mentem hozzájuk virágokat öntözni - én már nagyon mindenes vagyok itt, elvállalok mindent. :) Délután punnyadtam, élveztem a semmittevést, főzőcskéztem, neteztem, ettem-ittam...jajj de iszonyat jó volt, hogy üres volt a kégli! Pénteken megejtettem még egy kisebb bevásárlást, vasaltam, aztán nekiláttam rakott krumplit csinálni. Egész simán ment minden, de a végeredménnyel nem voltam kibékülve. Aztán később felhívott Orsi, hogy menjek el hozzá, mert egyedül van otthon és összeüthetnénk valamit vacsira. Vittem neki kóstolót a rakott krumpliból, szerinte nem is lett rossz. Nála pedig isteni gombapaprikást rittyentettünk - éltünkben először.


Hiába, egyikőnk sem egy konyhatündér, de iszonyatosan finom lett. Jól megtömtük magunkat, legurult még egy sör is, én lassan elkészültem, mert Gergővel volt megbeszélve, hogy elmegyek velük egyetemi buliba a Neuraumba. Először egy lengyel csaj lakásába mentünk, pár négyzetméteren fellelhető volt mindenféle nemzetiség - volt két francia srác, egy francia csaj, egy svájci csaj, osztrák srác, angol és spanyol srác, mi hárman magyarok (Gergő, Tamás és én), valamint a házigazda lengyel leányzó. Nagyon-nagyon jól éreztem magam. Jó volt, hogy végre nem ugyanazokat a mondatokat beszélem mindig, mint a családdal, gyerekekkel, hanem hasonló korúakkal teljesen mást. A hangulat remek volt, mindenki kedves és közvetlen volt, pedig majdnem hogy jól összeszokott kis bandába csöppentem. Már csak azért is furcsán éreztem eleinte magam, mert én voltam az egyedüli au pair, többiek erasmus-osok. Éjfél körül nyakunkba vettük a várost, fél 1-kor pedig már a Neuraumban buliztunk. A bejáratnál totál arcra ment, hogy kit óhajtanak éppen beengedni és kit nem. Mi szerencsére ahányan voltunk, bejutottunk. Neuraum-ról azt hiszem írtam már egy régebbi bejegyzésemben, hasonló a Klangwelthez (másik kedvenc hely), csak itt négy terem van. Jót buliztunk, fél 3-kor azonban hazajöttem. Mindjárt írom, hogy miért...
Szóval szombaton fél 10-kor keltem és mentem Tündihez ebédelni. Ő szintén gombapaprikást készített nekem - külön kérésre, mennyi volt szintén! :) 2 óráig voltam nála, elhoztam tőle a másik nagy bőröndöm, amit Magyarországról küldtek nekem apáék. Zuhogott az eső. Caflattam a kofferrel, húztam-vontam, 20 perc alatt megfordultam - mármint Pöckingben és utaztam vissza a városba, Szimihez voltam hivatalos délután. Az esős időre való tekintettel hozzá mentem, filmezés volt tervben, de abból nem lett semmi. Komolyan mondom, kezdem elhinni, hogy itt tényleg nem lesz igazi nyár. Mióta beköszöntött a június ennyire shit (bocsánat!) idő van, hol esik, hol fúj, néha bújik csak elő a nap és az az egetrengetően meleg idő sincs...Nem tudom, hogy vészeljük ezt így át?! :) Szimi egy magyar családnál au pair, az anyuka volt csak otthon, amikor megérkeztünk. Fiatalos, laza és nagyon belevaló. Irtó kedves volt. Később elment Münchenbe, utána Szimi zongorázott nekem - gyönyörűen játszik. Levonultunk a szobájába, majd elkezdtünk készülődni az esti bulira. (Itt már lehet sejteni, hogy pénteken miért mentem haza fél 3-kor...:))


9 körül már puccban álltunk és elindultunk Orsihoz. Jó, nem járjuk le minden buli előtt a fél várost és nem táborozunk mindenkinél órákat, de ez most így alakult. Orsi nagyszerű vendéglátó, csinált nekünk melegszendvicset, adott rágcsát, közben iszogattunk, lassan mindenkinek megjött a hangulata a bulihoz...Klangwelt előtt beugrottunk még egy martinire Schluckaufba, ott találkoztunk Andival, az ő unokatesójával, Henivel, valamint Heni barátjával, Sanyival.


A hely fullon volt, megittuk gyorsan az itókánkat és már mentünk is Klangweltbe. Viszont fél 2-nél előbb valahogy nem sikerült odaérni...mindegy. A buli nagyon jó volt, nagyon-nagyon jó (és akkor még nem fejeztem ki magam eléggé)! Na, de minden részletet nem is kell itt nekem közölnöm...:)
Szimivel negyed 6-ig bírtuk, többiek sajnos előbb hazementek már. Sok mindent nem is aludtam, fél 7-re keveredtem ágyba, 11-kor már kidobott az ágy. Kis családom szombat este érkezett meg Ausztriából, gyorsan konzultáltam velük. Meséltek, minden szép és jó volt, szerencsére az időjárás is kedvezett nekik - többé-kevésbé persze.
Most pedig itt vagyok, írom a blogot, mellettem egy bőrönd és lassan pakolnom kellene, mert holnap negyed 12-kor útra kelek Felix-szel (ő Naumburgban leszáll) és negyed 6-kor megérkezem Berlinbe, hogy Tamarával eltöltsek ott négy csodálatos napot! Alig várom, hogy újra lássam! Na meg Berlint is iszonyatosan várom már! A következő napokban nem leszek internet közelében, vagy csak annyit, hogy jelet adjak, hogy élek még. Bár a szállásunkon lesz wifi, de nem a netezés lesz az első dolgom, elhihetitek. :) Csütörtökön repülővel jövök vissza, de csak a késő esti órákban landolok. Remélhetőleg a hétvége körül jövök egy mindent elsöprő berlini beszámolóval, hehe. :)

Vigyázzatok magatokra, jók legyetek és kellemes nyári napokat kívánok Mindenkinek!

Sok puszi!

1 megjegyzés:

  1. Rettenetesen várom a beszámolódat és amugy meg gratulálok a szép hetedhez/hétvégédhez! :)

    Puszi, Angi. xxx

    VálaszTörlés