2011. március 7., hétfő

9 nap szabadság ;)

Sziasztok!

Az eseményeket azt hiszem, hogy pénteknél hagytam abba, szóval...reggel elvittem a "sünit" (Felixet - süninek öltözött farsangkor) az oviba - tök aranyos volt, Kati reggel még kifestette az arcát, kicsit segítettem én is. Az oviban már bement a terembe, aztán visszafutott hozzám, megfogta a kezem és mondta, hogy "tschüssi"...annyira meglepődtem, sohasem szokott ilyet csinálni, mindig csak int egyet. De szerintem már izgatott volt, mindenki sürgött-forgott, fánkhegyek mindenhol.
                                                                      Felix süni jelmezben...


Délután - amikor visszamentem érte -, az egyik óvónő nagy hévvel mondja nekem, hogy milyen jó, akkor most egy hetet otthon (Magyarországon) vakációzhatok, mivel a család elmegy síelni. Nézek rá - mondom nem, nem megyek haza :) Elcsodálkozott, kérdezte, hogy nekem egyáltalán nincs honvágyam?! Mondom nincs :) Itt maradok, van 9 napom, ki kellene használni. Otthon mindenki tanul és dolgozik - nincs egy hetes farsangi szünet, mit csinálhatnék?... A másik; nem azért jöttem ide ki egy évre, hogy minden adandó alkalommal, minden szíre-szóra hazamenjek. Amint már írtam, otthon lehetek még eleget. Itt és most pedig kihasználom a rengeteg szabadidőm.
Este itthon már nagy csomagolás volt - szerintem elpakolták a "fél gyerekszobát, a farsangi jelmezeket, pár vödör legót, ruhák, a sícuccok - amik külön-külön is 20 kiló-t nyomnak :) Vacsi után elköszöntem tőlük, mondták, hogy reggel nem kell felkelnem - fél 8-kor indulnak. Oké. Jó szórakozást és pihenést, vigyázzanak magukra stb... :)
Szombaton délelőtt azért még dobtam anyukának egy sms-t, hogy megérkeztek-e, minden oké-e?! :)
Délután Orsival találkoztam, kimentünk az Olympiaparkba. Hideg volt, de sütött a nap. Sok-sok ember mindenhol, nagyon jól éreztük magunkat! Én annyira imádom azt a helyet, hogy azt elmondani sem lehet! München egyik legszebb része - szerintem. Bementünk kicsit a bevásárlóközpontba is, melegedni :), időközben hívott minket Seni (másik magyar au pair, az egyik magyar talin ismerkedtünk meg, még azt hiszem február elején), hogy este Andiéknál találkozunk. Andi az egyik szervezője a magyar találkozóknak, neki és Seninek is szülinapja volt, este őket mentünk ünnepelni. :) Hazajöttem, elkészültem és már mentem is vissza Laim-ba. Andiéknál is rettenetesen jó volt a hangulat, a barátjának még jött egy haverja (német), valamint Seninek egy magyar és egy német ismerőse. Na igen, elkerülhetetlen volt, hogy az éjszaka kicsit németül is beszéljünk - ami szerintem néha nagyon jól jön, hogy nem csak a családdal kell. 1 óra lehetett, amikor elindultunk a Klangwelt nevű helyre. 3 hete nyílt, nagyon friss még, jelenleg München legnagyobb szórakozóhelye. Amikor beléptünk, nem hittem a szememnek, fantasztikusan szép hely! Színes, hatalmas, kicsit labirintusos, igényes - el voltam ájulva :) 3 terem van, mindegyik óriási, különböző zenékkel. Van fűtött terasz, a termek egyes részei szőnyeggel borítottak - húú nagyon tetszett. Ezt még tudta überelni a buli is, annyira jól éreztük magunkat, hogy az hihetetlen!!! Ide még mindenképpen menni fogunk párszor. Ja, és ami furcsa, az az 5 eurós belépő - itt ez nagyon olcsónak számít :)  Itt van pár internetes kép és általam készített videók a helyről:




Klangwelt from Vivien Koncz on Vimeo.


Klangwelt from Vivien Koncz on Vimeo.

Én fél 6 körül jöttem el, többiek maradtak még. A ruhatár után kissé eltévedtem - átmásztam ilyen kis kötelek alatt, már majdnem elkezdtem "feszegetni" a bejárati ajtót hogy kijussak, amikor jött a néger biztonsági bácsi és mondta, hogy ez így nem lesz jó...oké, mondom akkor hol a kijárat?! :) Elmagyarázta, de így is alig találtam oda. Tényleg hatalmas a hely, simán el lehet tévedni.
Fáradtan estem ágyba reggel 6 órakor.
Vasárnap Tündihez mentem ebédre - gulyáslevest és krumplis tésztát csinált nekem uborkasalátával. Nyammi, de kellett ez már! :)
3 órára Szimóval beszéltem meg találkozót bent a városban. Ő több mint egy hónapja van itt, megígértem neki, hogy megmutatom neki a BMM Welt-et és az Olympiaparkot! Mielőtt megkérdeznétek; nem, még nem unom! :) Valószínű, hogy nem is fogom soha. Elmondhatom, hogy tetszett neki mindkettő, bár az időjárással sajnos nem volt olyan szerencsénk, mint szombaton. Később csatlakozott hozzánk Orsi is, majd beültünk valahova egy capuccino-ra - szinte akkor már totál átfagyva. :)
Este Szimótól elköszöntünk, mi Orsival meglátogattuk Andit. Teáztunk, beszélgettünk és filmeztünk, de olyan gyorsan elment az idő, hogy sikerült megint éjjel 1-re hazaérnem :)
De mit számít az idő ilyenkor, ha ennyire jól érezzük magunkat?! Megint szuper hétvégém volt, még hab a tortán, hogy totál egyedül vagyok! :) Imádom. Azért ez így sokkal másabb, szabadabban mozgok a házban is,  kelhetek akkor amikor csak akarok - nagyon jó. :)
Van még pár terv a hétre, holnap megyek farsangi felvonulásra a városba, szerdán és csütörtökön Szimóval leszek, pénteken pedig jön Kriszti egyenesen Magyarországról. Neki sajnos decemberben haza kellett mennie - nem jött ki jól a családdal -, de most meglátogat minket. Annyira örülök neki már előre! :)

Képeket szokásos helyen megtaláljátok - készült egypár! :)
Hamarosan jövök, puszillak Titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése