2011. február 27., vasárnap

kis móka :)

Szombaton már a reggeli 8:16-os kelésnél felvillanyozódott a kedvem, hét ágra sütött a nap. Ennek ellenére is sikerült visszaaludnom, fél 12-kor keltem. Felbattyogtam, mindenki ugrál, örül, sikít - nagyszülőktől két csomag jött a fiúknak. Ezek tele voltak édességgel, játékokkal és pénzzel. Csak hogy megemlítsem, Robinnak kereken 100 eurót sikerült összekaparnia a félévi bizonyítványával - ami csaupa kettesből áll :D (csak ugye itt fordítva vannak a jegyek és 6-os is van) na mindegy, lényeg a lényeg, jó a tarifa! ;) És hogy szegény Felix se maradjon pénz nélkül, ő is kapott, de ő csak 50 eurót. Örültem velük, majdnem befogtak Wii-t játszani, de mondtam nekik, hogy még ki kell takarítanom a fürdőszobám és el kellett mennem bevásárolni a délutáni palacsintához. Ebéd után a család elment biciklizni - én addig a boltba. Szerintem egy kerek órát biztosan eltöltöttem a Penny-ben - nem találtam fahéjat, mákot és diót sem. Ok. Irány az Edeka - ott sem volt semmi. Vettem mandulát, majd töltik azzal :) Gyorsan haza, összekavartam a tésztát, állni hagytam, aztán már sütöttem is. Töltelékek: nutellás - tetején banánnal, kakaós, lekváros, mandulás, pudingos és túrós (szerintem nem ízlelhették meg az igazi magyar túrós palacsintát, mivel itt nincs normális túró), mindegy, legközelebb majd hozok nekik otthonról :) Nagyon megdicsérték, a lekváros és a túrós ízlett nekik a legjobban, ha jól számoltam, akkor négyet evett mindenki és mondták, hogy még mindenképpen csinálnom kell majd. :) Ez is megvolt. 
Utána elkészültem és már mentem is a városba. Orsival találkoztam, Andiékhoz mentünk. Ittunk, ettünk...csak a szokásos :) Tudni kell, hogy Orsi és Andi ugyanazon a metro vonalon laknak, amin az Allianz Arena-hoz is el lehet jutni. Amikor megjött a metro, nem hittünk a szemünknek - tele volt söröző, sálas, éneklő és kiáltozó focidrukkerekkel, Bayern - Dortmund meccs volt. Alig vártam, hogy leszálljunk már, egy talpalatnyi hely nem volt. Megkérdeztünk egy pasast, hogy ki nyert - hát sajnos nem "mi"... 
Aztán a Dia's Bárba mentünk. Megint rendeztek magyar estet, most sokkal többen voltunk, mint két hete. Jól éreztük magunkat, darts-oztunk, sokat beszélgettünk, ismerkedtünk. Fél 2 körül átmentünk a Kultfabrik-ra, a Willenlos nevű helyre szerettünk volna bejutni, de a biztonsági őr nem akart beengedni minket, mivel volt velünk egy hosszú hajú pasas is - itt megjegyezném, hogy a kiköpött hasonmása volt Ganxsta Zolee-nak :) -, szóval így ismét a Spielwiese-n kötüttünk ki. Valamilyen farsangi banzáj lehetett, voltak fura fazonok és minden fel volt díszítve. Ja, a múltkor történt, hogy Orsi elhagyta ott a kabátját - vagyis a ruhatárban nem kapta vissza. Mondták neki, hogy a hely főnökénél kell érdeklődnie. A főnök olyan rendes volt, hogy utalt neki 50 eurót, hogy vegyen egy új kabátot, valamint kapott egy ingyen belépőt és egy üveg prosecco-t ajándékba, fémdobozban, sok jéggel, három pohárral - köszönjük szépen! :) Szóval, jól járt(unk) szerintem. Elfogyasztottuk, táncoltunk, szuper volt minden...reggel fél 7-re sikerült is itthon párnára hajtani a fejem.

                                                      részlet a buliból... :P

A vasárnapom teljes egészében punnyadással telt... :) Dehát néha ilyen is kell. Pontosan egy hét múlva elmegy a család síelni Ausztriába - egy teljes hét nyugi!! Mondanom sem kell, hogy mennyire várom már! :)

Ölelek Mindenkit, jók legyetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése