2011. január 23., vasárnap

Újratöltve! :)

Sziasztok!

Lehet, hogy múlt héten volt egy pár negatívabb hangvételű bejegyzésem is, de azt kell hogy mondjam; ez a hétvégén teljesen elillant. (húú micsoda szavak) :D... Jó, anyuka beteg volt, itthon volt, kötözködött néha (nem velem), gyerekek néha furák voltak, Adri hazament, nem találtam még munkát (mert azért nem olyan könnyű ez)...DE! Így a vasárnap estéken azért elfog mindig az, hogy mennyire imádok itt élni! Imádok itt mindent, az embereket, a családot, akiket megismertem (még a szomszédot is), Münchent, amikor süt a nap (és egész hétvégén ragyogott)...MINDENT! És ezt tényleg nem tudom máshogy leírni vagy kifejezni, de megint pörgök, ennyi biztos :)

Naa...de kezdem a csütörtökkel, amikor is capoiera-ra kellett volna menni. Én annyira vártam. Felixet 3kor el kellett már hoznom oviból, hogy majd megyünk együtt vonattal Starnbergbe. Hazaértünk és a kissrác konkrétan benyögte, hogy neki az égvilágon semmi kedve menni... :S Ahh neee (ezt így magamban). Kati pedig engedett is neki, "jó, akkor maradj csak itthon kisfiam"...könyörgöm, miért nem lehet annak a gyereknek parancsolni, hogy már pedig most elmész?! Felix egész reggel azt hangoztatta, hogy milyen jó, délután megyünk...erre nincs kedve. Ezt mondjuk már megszoktam, hogy általában semmihez sincs kedve, na jó, a tv-hez, a Wii-hez és a PS-hez van, de mindig :D...szóval az volt, hogy Robin megjött és átmentem vele Starnbergbe fogorvoshoz, mert időpontja volt. Egy óra volt kb az egész, itthon már nem csináltunk semmi egyebet, játszogattunk aztán vacsi.
Péntek szinte olyan volt, hogy semmit sem dolgoztam. Délelőtt elmentem suliba, délután minden a megszokott rendben zajlott, Felix az egyik barátjához akart menni, elvittem majd fél 7kor mentem érte. Robinnál pedig Adriano volt itt, játszottak, 6kor pedig elmentek ping-pongozni. Tengtem-lengtem... :D Néha van ilyen is.

Szombat: Délben kelés, kitakarítottam a szobám kicsit, ebédeltünk aztán én Münchenbe vettem az irányt. Nagyon szép idő volt, bár hideg, de inkább süssön a nap, én úgy vagyok vele :P Zsuzsival találkoztam, sétáltunk, egyébként moziba akartunk menni, de este negyed 9es adásra (Love and other drugs)...odaértünk, és úgy kell elképzelni, hogy 10 sor volt és mindegyikben 100-an álltak :S Miért megy mindenki szombat este moziba és miért nem bulizni?! Végül persze nem jutottunk be, jegyet sem vettünk. Szerintem mindkettőnk azt gondolta, hogy ez csak úgy megy, hogy negyed órával a film előtt eldöntjük, hogy menni akarunk...de nem, majd legközelebb okosabbak leszünk :D Leültünk, ittunk, ettünk. Aztán Zsuzsi mondta, hogy jöjjünk vissza Pöckingbe. Itt lakik Alex (Zsuzsi barátja). Ő egy olyan családnál au pair, akik panziót vezetnek és Alexnek még dolgoznia kellett kicsit éjjel, mert a családja nem volt otthon. Így amíg ő dolgozott, mi elfoglaltuk a szobáját két sörrel, kis rágcsával, laptop előttünk és megnéztük (németül) a Vicky Cristina Barcelona című filmet. Buggyant egy film, én nem is tudtam, hogy létezik ilyen, de így összességében tetszett. Persze nagyon kellett sasolni, hogy mindent értsek, de tettünk rá feliratot is, így valamivel könnyebb volt. 1 óra körül értem haza, nagyon fájt a fejem, így be is dőltem az ágyba.

Vasárnap délben kelés, majd megnéztem a való világ heti részeit (néha csak így magamban röhögök, ami ott folyik) :D, fürdés, gyors kaja, család nem volt itthon. De mielőtt Münchenbe indultam, hazaértek, korcsolyázni voltak. Megbeszéltem velük gyorsan az eseményeket, aztán rohantam a vonatra. (egyébként mindig elszámítom magam és majdnem mindig rohannom kell, pedig aki ismer, az tudja, hogy időzavarban vagyok)  :D Marienplatzon tali Andival, sétálgattunk a bevásárló utcán, Karlsplatzon, aztán Mekiben ettünk. Mellettünk lévő asztalnál egy bácsi előszeretettel fütyörészte az egyik O-Zone számot ááááá azt látni kellett volna, jah és nem evett-ivott semmit sem... :D a zene pedig bömbölt :D
Andival vettünk egy Käsekuchen-t (túrótorta, legfinomabb, mindenkinek ajánlom, imádjuk!), aztán elmentünk hozzájuk. Teáztunk, kajáltunk és mutatott nekem képeket a tavalyi és a tavaly előtti nyaralásukról (Krétán és Törökországban voltak). Majd elkezdtük nézni Az árva című filmet (ezt a héten néztem meg először, itthon, éjjel 1kor, orrom előtt a laptoppal és 4 villannyal):$ de mindenkinek ajánlom! És, fél 9körül értem haza...most pedig itt vagyok a géppel az ölemben és holnap munka. De esküszöm most még azt is várom! Juhúúúú :):)

Hamarosan jövök megint...ezermillió puszi Mindenkinek! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése