2011. január 19., szerda

A "dolgos" hétköznapok

Újra itt! :) és még mindig azt mondom, hogy hihetetlen, de mindjárt hétvége...annyira nagyon gyorsan megy az idő...
Kedden elvittem reggel Felixet az oviba, hazaértem, reggeli, óvónő hívja Katit, hogy a kissrác nem érzi jól magát, menjek érte. Elmentem érte, hazahoztam. Katival le is feküdtek aludni, addig én elvoltam. Aztán olyan dél körül hallottam, hogy Felix sír...fájt a füle, de nagyon. (Katinak amúgy ugyanez a baja)
Aztán elmentek a dokihoz, kb. 2 órát lehettek távol. Én addig felhívtam pár telefonszámot a melókkal kapcsolatban, de rájöttem, hogy nem is lesz ez annyira egyszerű. Egyik helyre saját kocsim kellene hogy legyen, másik helyre már találtak valakit, a maradékkal pedig annyi a szitu, hogy hagynom kellett rövid kis reklámot magamról üzenetrögzítőn és majd hívnak, ha kellenék. Aznap jött levelem is egy újságkihordós munkával kapcsolatban. Megmutattam Katinak és azt mondta, hogy ne vállaljam el, mert nem éri meg. Márciustól lenne csak, minden szombaton (nekem éppen az lenne a lényeg, hogy hét közben lekössem magam), 140 újságot kellene kihordanom, küldtek már térképet is, de ezért összesen 8 eurót fizetnek 1 órára...ergo, egy héten 8 euróval lenne több pénzem. Hát, most lehet sokan furcsán néztek otthon, mert persze az 2300 Ft/óra...de itt ugye az majdnem a semmivel egyenlő. És becsülöm a kicsit is, mielőtt valaki "megkövezne" :P...de akkor is. Megállapítottuk, hogy ezt a munkát valószínű általános sulisoknak találták ki. Szóval, nem marad más hátra, keresgélek tovább. Uwe viszont adott egy jó tippet. Mégpedig azt, hogy csináljak magamnak kisebb reklámot, ki vagyok, hol vagyok, miért vagyok, mit szeretnék...és ragasszam ki ide-oda Pöckingben és Starnbergben. Nos, holnapi programom szerintem ez lesz. Meg végül is igaza van, arra ráírhatok mindent, mikor érek rá, stb. és majd keresnek. Kati is mondta, hogy ez így egyszerűbb, mert pl. sokan keresnek olyan embert is, aki kutyát sétáltatna vagy mondjuk így egy szombat estére bevállalna bébiszitterkedést...meglátjuk majd :) Én optimista vagyok. Olyan még nem volt, hogy ne lett volna sehogy! :)
Aztán kedden nagyjából más dolgom nem is igen volt, mivel miután anyuka és Felix hazaértek, mindketten beverték a szunyát és 5 körül keltek csak fel. Aztán Felix és én elvonultunk játszani, gyorsan elment az idő és már semmi baja sem volt. Hatott az alvás és a gyógyszerek, de a doki kiírta mára is.
Szóval, ma is itthon maradt. Én délelőtt elmentem suliba, Kati mondta, hogy nyugodtan menjek mivel ő úgyis itthon lesz Felix-szel. Okééé! Suli megvolt, jöttem haza. Közben írtam Adrinak és Andinak, hogy találkozzunk megint hétvégén. Nos, Adri visszahívott, hogy pénteken HAZA MEGY! :O:O:O MIII???!!! NA NEEE!!!
Kb. ez lehetett így az első reakcióm. Úgy volt, hogy február végéig marad, de anyukával megbeszélték, hogy ez így nem megy tovább...kicsit így elfogott megint az, hogy "nem hiszem el, hogy mindenkinek el kell mennie"...nem egy kellemes érzés. Amikor az elején itt volt Celia, Annamari, Kriszti...és mind olyan távol vannak már tőlem. Hiányoznak! Nem az, hogy egyedül érzem magam, mert azért itt vannak még Zsuzsiék, Andi is marad, remélem Kriszti is vissza tud majd jönni, valamint - nem akarom elkiabálni - de barátnőmnek, Klaunak lenne lehetősége Adri helyére jönni, mondanom sem kell, hogy még a gondolatába is beleszédülök ha egyik barátnőm itt tudna dolgozni tőlem 30 km-re...szóval még akármi is lehet, én bízom ismét a legjobbakban, szó sincs elkeseredésről. Azért nem olyan fából faragtak, aki ne találná fel magát! :)
Délután Felix-szel játszottam, Kati aludt ismét, mi vonatoztunk, a mellettem lévő vendégszobát berendezte/rendeztük diszkónak :D, rajzolgattunk...jah, ma megint esett a hó, de szerencsére el is olvadt. Tavaszt akarok!!! :) Azonnal!
Más "érdekesség" nem volt ma, holnap Felix már megy oviba, minden a megszokott kerékvágásban zajlik. Ééééés...capoiera! Ezaz! Várom már nagyon, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! ;) Majd jövök a beszámolóval...

Vigyázzatok magatokra nagyon!
Puszilok Mindenkit :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése