2010. november 18., csütörtök

pihenős hétvége

Pénteken szokásos sulis délelőtt, azt hiszem kezdünk majd kicsit megcsappanni..sajnos! Sok csajnak gondja van a fogadó családdal, kénytelenek lesznek vagy mást keresni vagy munkát! Furcsa, de senki sem akar hazamenni! :) Érdekes!
Zsuzsival kitaláltuk, hogy este elmegyünk Sausalitosba. Megint nagyon sok embert megismertünk, jah azt még nem mondtam, akárkinek mondjuk, hogy honnan jövünk, mindenki mondja, hogy bizony, a magyar nők a legjobbak! Hihetetlen :DD Jó buli volt nagyon, sokan voltak (bár ez mindig így van), de nem maradtunk sokáig, 2 órakor már jöttünk haza.
Szombaton és vasárnap itthon voltam, szombat este vendégeink voltak, Kati tortillát csinált (nem ettem még eddig, de nagyon ízlett), gyerekek is elvoltak, kellemes volt, de annyira fáradt voltam, hogy már csak beestem az ágyba:)
Vasárnap megint Tündinél ebédeltem, magyaros ízek ismét :)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése