2010. november 18., csütörtök

Kis önállóság, újabb magyarok, 35 millimeter, biciklitúra

A héten szerdától szombat éjjelig nem volt itthon Kati, nagyon sűrűn utazik Düsseldorf-ba a munkája miatt. Nagyon itt kellett lennem, hogy semmit ne szúrjak el és minden rendben legyen. De azt hiszem, sikeresen megoldottam az egészet. Halloween hétvégéje volt, szombaton Robinnal tököt akartunk faragni, de már nem kaptunk sehol sem. Délután moziba mentem a fiúkkal, Az állatok konferenciája c. filmet néztük meg...és értettem mindent, ez még számomra is meglepő volt! :P

Este aztán már szabad voltam, Kriszti hívott Münchenbe, hogy mozduljunk ki valamerre. Megismertem még két magyar lányt, Adri szintén au pair, Andi pedig a barátjával lakik itt. A barátja egy 35 milli(m)eter nevű helyen pultos/mixer! Nagyon jó fejek, igazi magyaros esténk volt, metron magyar számokat énekeltünk, erre leszólítottak minket, hogy véletlenül nem magyarok vagyunk-e, mert olyan jellegzetes ez a nyelv...:D
Elmentünk 35 millimeterbe, Andi barátjához, nagyon szuper az a hely is, igényes, jó zene, jó a társaság! ;) Jött a szokásos mojito...tetszett!:)

Másnap "családommal" biciklizni voltunk, kb. 1 órát kellett tekerni...de kiakadok már néha ezeken az utakon, meghal az ember mire felér valahova, nehéz nagyon! Tónál voltunk picit, kávéztunk, gyerekek sütit ettek...laza nap volt:) Este Felix mindenképpen halloween-ezni akart, mert Robin is ment...és így nekem is el kellett kísérnem őket. Felix a kedvenc jelmezében, denevéresben "hódított", Robin pedig csontvázasban...egyik helyre becsengettek és amikor a nő meglátta őket, akkor sikítva felfutott a lépcsőn, először azt hittem ölnek valakit, szerintem én ijedtem meg a legjobban! :D

November 1-je...hát ezt itt nem viszik túlzásba. Én családom nem ment temetőbe sem, majdnem hogy ugyanolyan nap volt mint a többi, csak éppen nem dolgozott senki sem, nem volt óvoda, iskola. Délután eljöttek Katjáék látogatóba a barátjával, kávé, süti megint...meg ping-pong-oztunk a fiúkkal (jah, néha Robinnal elmegyek ping pong edzésekre is).

Hosszú hétvége kipipálva! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése