2010. november 18., csütörtök

hamarosan megyek..

Helló Mindenki!

A hétköznapok annyira gyorsan telnek, hogy hihetetlen! Alig bírom felfogni, mire észbe kapok már hétfő van, aztán mire megszoknám, hogy hétköznapok...addigra ismét péntek! Lassan 3 hónapja itt vagyok (olyan mintha minimum fél év lenne már), és december 23-án hazalátogatok, január 9-én jövök csak vissza...kicsit rossz lesz őket itt hagyni, meg itt annyira más minden, szép lesz biztos a karácsony is, amiből én most itt kimaradok. Szokták mondani, hogy a jó dolgok sajnos gyorsan telnek. Ez nagyon igaz!:$
Jó, persze, várom nagyon azt is, hogy otthon legyek, család, barátok ismerősök, Picur...annyiszor elképzelem, hogy milyen lesz megint otthon, vajon hányan felejtettek el, tudok e még vezetni egyáltalán (3 hónapja nem vezettem:P)...ááá hihetetlen lesz otthon is lenni kicsit. Bár, ahogy ez lenni szokott, a fél "vakációm" majd úgyis azzal telik, hogy találkozom mindenkivel, ünnepek, szilveszter....na, nem is sorolom tovább. :)
VÁROM! És remélem Ti is engem (ha csak egy kicsit is)... :$

Puszi Nektek! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése