2010. november 18., csütörtök

Hajajj :( Celia és Anna elmegy...

A következő héten Celia elmondta, hogy rövid időn belül vissza kell mennie Valenciába! :O
Nagyon meglepődtem, azt hittem minden rendben van, június végéig kellett volna maradnia, de a Gastfamilie bejelentette neki, hogy már nincs rá szükség és visszaküldik! Először nem akartam elhinni, olyan jóban lettünk, suliban is mindig vele voltam, Münchenbe is bementünk néha hét közben is...erre el kell mennie! :(
Sajnálom nagyon, hogy már nem lehet itt, tartom vele a kapcsolatot, mindig beszélünk skype-on. Jah, és meghívott magához márciusban Valenciába!! :) Woww! Még nem tudom...de minden erőmmel azon leszek, hogy el is jussak hozzá! ;)

És, ez még nem minden! Anna is totál váratlanul bejelentette, hogy másnap (hétfőn hívott fel) csomagol, mert ma felmondott! :( Mi történik itt? Éppen azok mennek haza, akikkel jóba lettem...és másnap visszament Magyarországra. :( Kicsit szomorú voltam azon a héten, mondom totál egyedül maradok, mi lesz velem?...

Celia most egy utazási irodában dolgozik Valenciában, Anna pedig november végén utazik Hollandiába és ott lesz Au Pair egy évig, ha minden igaz! :) Azért örülök, hogy minden jól megy nekik is és igyekszem velük tartani a kapcsolatot ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése