2010. november 18., csütörtök

Az első hétvégém, 20.szülinapom, kirándulás a hegyekben

A két kis srác 2 nappal azután jött haza, miután én megérkeztem, nagyszülőknél vakációztak. Robin 9 éves lesz áprilisban, 3. osztályos, Felix pedig 6 éves múlt októberben, jövőre ő is suliba fog járni! Mikor először megláttak nagyon meg voltak illetődve, félve köszöntek, a kicsi csak odafutott hozzám, megnézett és el is rohant...:D
Mivel a gyerekeket a nagyszülők hozták haza, ezért ők itt is maradtak egészen vasárnap estig. Először azt hittem, hogy majd ilyen "sznob" németek lesznek és szóba se állnak velem, de ez egyáltalán nem így volt. Kérdezgettek, hogy honnan jöttem, miért jöttem, nagyon kedvesek voltak velem. Az ajándékba hozott pálinkám már az első hétvégén elfogyott, mivel a Gastpapa és a nagypapa előszeretettel iszogatták, nem győzték dicsérni...:)
Kiderült, hogy a nagyszülők sokszor voltak már Magyarországon, a Balatonnál és Budapesten is.

Éppen erre a hétvégére, szeptember 11-ére esett a 20. születésnapom. Kb. délelőtt 11 óra körül keltem fel, felmentem és már terített asztal várt, mellette egy csomó kis ajándék, a Gastszüleimtől és Katjától is, mindenki a nyakamba ugrott, hogy "Alles gute zum Geburtstag" stb stb...:) Bevallom, ez nagyon jól esett!
Délután a fiúkkal voltam, Robin megmutatta a környéket, bicikliztünk és lementünk a tóhoz is. Este kint grilleztünk. A németekről tudni kell, hogy ha már van egy kis jó idő, 20 fok körül, akkor egyből mindenki előbújik, kint esznek, megrohamozzák a tavakat, hegyeket; szóval kihasználják a jó időt amíg csak lehetőségük van rá.
Vasárnap kirándulni mentünk Hohenpeissenberg-be, tőlünk kb. 50 km-re található, közkedvelt kiránduló hely. Megmásztuk a hegyet, 3000 m magasan lehettünk, a kilátás gyönyörű volt (nem egy Bakony, az biztos:P) és fent ettünk egy hangulatos étteremben a hegyen. :) Estére nagyon elfáradtam, a nagyszülőktől elbúcsúztam és hazamentek...

2 megjegyzés:

  1. megitták a páleszt? de cukrok ^^ a bor, amit hoztam azóta is bontatlanul áll..

    VálaszTörlés
  2. igen, a páleszra általában azonnal rámoccantak ;)
    viszont a bor, amit a magyar boltból vittem nekik (egri bikavér) szerintem még most is ott áll bontatlanul...mert ugye csak a bio bor a jó haha :DD

    VálaszTörlés