2010. november 18., csütörtök

Oktoberfest 2. felvonás, kínai étterem, Englischer Garten

Nem vagyok egy elveszett ember, de azért jó tudni, hogy vannak itt rokonaim Németországban és nem is messze tőlem. Anya unokatesója, Tündi már 14 éve lakik Münchenben, itt dolgozik. Van egy lánya, ő Lilla, Brémában már mondhatni önálló élete van, szintén dolgozik és folyékonyan beszél németül. :) Mikor kijöttem, egyből felvettem velük a kapcsolatot. Lilla írt, hogy október elején jönnek az Oktoberfest utolsó napjaira és nyugodtan mehetek velük, ha van kedvem! Hogyne lenne?! :D
Találkoztunk a Theresienwiese-n és bementünk a Paulaner sörsátorba. Lilla bemutatott az új barátjának és pár ismerősének. A lányok egytől egyig dirndli-t viseltek, tipikus Oktoberfest-es öltözet! :P Ittunk nagy, literes sört, alig bírtam el, esküszöm már zsibbadt a kezem is. A németek söre nagyon erős, 5-6 % között van mindegyik, és azt mondanom sem kell, hogy 10 percenként WC-re kellett mennünk miatta...:DD Ez a nép nagyon önfeledten tud mulatni, mindenki mosolyog, az asztalok tetején táncolnak, sörös korsóval a kezükben...ezt megint csak át kell élni, leírni nem lehet! Nagyon jó hangulat volt, bár alig volt talpalatnyi hely. Mindenhonnan a külföldiek szavát hallottam, lakomáztak és egyszerűen jól érezték magukat! Imádtam! :)
Másnap a nyelviskolából ismert emberkékkel mentem megint az Oktoberfestre! Ringliseztünk, ettünk creps-et (olyan mint a palacsinta), Annával és Chyngyz-zel (ő kirgizisztánból jött) voltam.
Másnap Lilla felhívott, hogy nincs e kedvem velük ebédelni. Elmentünk egy kínai étterembe, szusit ettünk (hozzáteszem, sohasem ettem még), de olyan volt mint a filmekben, kis polcokon forgott körbe a nyers hal és azt vettél le amit akartál. Érdekes ízek voltak, de inkább azt mondom, hogy szokatlanok...:) ezt is kipróbáltam! Utána elmentünk az Englischer Gartenbe, gyönyörű idő volt, 20 fok körül, mindenki piknikezett, a Biergarten-ek is tömve voltak, igazán szép látvány volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése